Nog 46 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Sas en Jan - WaarBenJij.nu Nog 46 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Sas en Jan - WaarBenJij.nu

Nog 46 nachtjes slapen...

Door: Sas en Jan

Blijf op de hoogte en volg Sas en Jan

27 November 2013 | Nederland, Sassenheim

Lieve mensen,

Een jaar nadat we de knoop hebben doorgehakt, gaat het dan bijna gebeuren; wij gaan op reis!
Momenteel zijn we bezig met de laatste voorbereidingen, zoals... ehm... tja... voorbereidingen? Mensen vragen er nu dagelijks naar maar wij hebben schoenen, een goede tas en een hoop zin. Is wat ons betreft voldoende. Oja, en tickets. Die hebben we ook.
Op werk zijn we de dagen aan het wegstrepen (ja, bij Sas kun je dat letterlijk nemen) en thuis zijn we de lonely planets al wat vaker door aan het bladeren.
Via deze pagina proberen we jullie op de hoogte te houden van onze avonturen en kunnen we jullie af en toe mee laten genieten aan de hand van een fotootje.
Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw komen er nog aan. Maar dan ruilen we op 12 januari 2014 ons koude kikkerlandje in voor Nieuw Zeeland, een klein beetje Australië en Zuid - Oost Azië!

Nog 46 nachtjes slapen...

• 27 November 2013 - 20:32

Emely:

Wat gaat de tijd snel! Ik tel samen met jullie af en wens jullie onwijs veel plezier!

• 27 November 2013 - 20:35

Sally En Paulette:

Lieve Sas en Jan,

Nu hebben wij, niet gelogen, véél landen in bijna alle werelddelen wel 'gehad en gedaan', maar Nieuw Zeeland nu nèt niet......dus zijn we reuze benieuwd en een beetje jaloers!......
    We leven en denken reuze met jullie mee......nu het nog kan......!
    Gelukkig hebben we nog 46 nachtjes......en daarna ga ik ergens in Z-O-Azië met jullie 'een afspraakje' regelen! Leuk toch!
    Veel liefs van ons......en we lezen graag mee!......

• 27 November 2013 - 21:02

Hans En Jolande Rimmelzwaan:

Lieve Sas en Jan,
    Nog 46 nachtjes slapen!! Het komt nu wel heel erg snel dichtbij!
    We wensen jullie heel veel vakantie voorpret toe en we vinden het heel
    fijn voor jullie dat jullie zo'n mooie en avontuurlijke reis gaan maken!
    Ik hoop dat jullie ons d.m.v. foto's en berichtjes mee laten genieten, want
    Ik zal julllie wel heel erg gaan missen en juni lijkt nu wel heel erg ver weg, maar we
    gunnen het jullie ontzettend!!! Dikke kus van ons!! Xxx

• 27 November 2013 - 23:07

Liv:

Lieve tante sas en ome jan,
    Ik ga jullie wel heel erg missen. Dan moet ik via Skype maar laten zien hoeveel ik gegroeid ben elke week :)
    We gaan nog veel knuffelen de komende 46 dagen!
    Liefs liv en van papa en mama

• 27 November 2013 - 23:46

Berry:

Kijk aan! Het is dus gelukt met 'waarbenjij.nu"
    Spannend hoor allemaal...en jullie vluchtschema hangt hier op de schuifdeur.
    Wij gaan jullie hier op de voet volgen.
    Liefs van Mams en Berry

• 28 November 2013 - 14:23

Bos:

Rimmelzwaan!!!

• 28 November 2013 - 21:49

Carola:

Leuk hoor en inderdaad ook spannend. We gaan jullie volgen

• 01 December 2013 - 17:04

Milène:

Yess, toch een blog! Ik heb helemaal kriebels in m'n buik voor jullie, laat staan wat jullie voelen!!! Spannend!
    Ik ga jullie volgen, enne, many pictures please ;-)
    Liefs, Miel.

• 12 Januari 2014 - 13:00

Paulette:

Vanuit Quito in Equador wens ik jullie een voorspoeige reis toe......naar Nieuw Zeeland: geniet ervan.......het duurt lang genoeg.....ha!

• 14 Januari 2014 - 14:19

Ik heb jullie gevolgd.......ja hoor, jullie zijn op plaats van bestemming!.......jeetje, wat een lange vlucht.......ha!.......doe ik jullie niet na......! Paulette.