We zijn er! - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Sas en Jan - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Sas en Jan - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Sas en Jan

16 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Paihia

Goodmorning!

12 januari 12.00 uur laatste afscheid op Schiphol. We zijn een beetje overdonderd door alle lieve reacties van onze vriendjes, vriendinnetjes, familie en collega's. Super!
14 januari 19.30 (Nieuw Zeelandse tijd), zijn we aangekomen in Auckland. Na 2 dagen (41,5 uur), 4 vluchten... Verder weg kan echt niet. Maar het verliep allemaal soepel en volgens plan, het viel ons zelfs mee. Filmpjes kijken in het vliegtuig, drie keer 'free massage' op Taipei Airport en af en toe wegzakken in een soort comateuze toestand om vervolgens met een hoop pijn in je nek en tintelende ledematen weer wakker gemaakt te worden door een vriendelijke chinese mevrouw voor weer een maaltijd; "Chicken rise or omelet?".

"Zo, zeker 2 uur geslapen?! " Nee, 20 minuten. " Oh..."

Het nadenken ging op het laatst wel moeizaam, visumkaart fout ingevuld en in plaats van in de 'free shuttle bus' in de ' supershuttle' stappen. Het was iets met ' shuttle' ... We waren er in ieder geval snel en werden voor de deur afgezet, top! Prima luxe hostel voor de eerste 2 nachten. nog even de Skytower aangetikt en wat eten gehaald in de stad.

We hebben klokje rond geslapen de eerste nacht en van een jetleg weinig gemerkt. Dag 2 in Auckland hebben we door Auckland Harbour gelopen en de boot gepakt naar Waiheke Island (30 min.). Groen paradijselijk eiland bekend om de wijn en de mooie stranden. Erg mooi! Wijnproeverij gedaan en strandjes bezocht. We betrapten elkaar af en toe op een smile van oor tot oor... we zijn op f*** Waiheke Island!

De mensen hier zijn echt heeeel relaxt! Allemaal! Tot nu toe.

16e de auto opgehaald en door gereden naar Bay of Island; Paihia. Super mooie route en auto is echt prima! Nu we dit schrijven zijn we net aangekomen. Iets minder luxe hier. Fijn 2 nachtjes met 6 anderen in stapelbedjes, jeej! Wij gaan nu snel richting zee! Dahaaaag!

xxx Jan en Sas

• 16 Januari 2014 - 07:18

Jolande:

Lieve Jan en Sas,
    Bedankt voor het lange reisverslag!! Wat super dat alles zo goed gaat!!
    Heeeel fijn om wat van jullie te horen!! Wij leven hier allemaal ontzettend met jullie mee!
    Heeeel veeeel plezier nog en geniet ervan!!! Dikke kus van papa en mama xxxxxxxxxxx

• 16 Januari 2014 - 07:34

Kelly & Liv :

Hi sas en jan!
    Fijn dat de reis zo mee gevallen is.. Het ziet er heerlijk uit!
    Geniet er lekker van en ik ben benieuwd naar jullie slaap avontuur in stapelbedden :)

Dikke kus van ons!
    Liv & Kelly

• 16 Januari 2014 - 07:35

Dennis:

Jaloers....

• 16 Januari 2014 - 08:20

Madeleine:

Woow goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Nu lekker alleeeeeeen maar genieten van alles wat jullie beleven!!
    Dikke kus van mij en de kleine Skye

• 16 Januari 2014 - 08:26

Vador:

Liefste jongste spruit/Beste Jan,
    bedankt dat jullie zo je best doen om het thuisfront gerust te stellen :-) ! De bezorgde blik begint langzaam plaats te maken voor een jaloerse blik. Ben blij dat het allemaal zo voorspoedig gaat en hoop dat het 1 hele mooie, lange trip wordt! Geniet mateloos! Xx

• 16 Januari 2014 - 08:26

Mark, Emely, Emma En Lisa:

Lieve sas en jan,

Wat goed om te lezen dat de reis is meegevallen! Leuk hè hostels delen met verschillende mensen en stapelbedden? Ga lekker genieten!!!

Groetjes van ons en een knuffel van Lisa!

• 16 Januari 2014 - 08:34

Daphne:

Saski en Janus!
    Wat klinkt dat goed en wat ziet het er mooi uit!
    Geniet ervan! X

• 16 Januari 2014 - 08:41

Melanie:

Het klinkt nu al helemaal geweldig. En dit is pas het begin!!!!
    Blijf genieten en blijf vooral schrijven ;) heel leuk om mee te genieten ook al ben ik zwaar jaloers.

• 16 Januari 2014 - 09:16

Bos:

He lui!

Klinkt goed, gelukkig dat t allemaal een beetje is meegevallen die werkweek- reis :)
    Heel veel plezier nog en de groetjes vanuit dat Marvin.. Grumpie v.d. Mark en Joycie!

Bos

• 16 Januari 2014 - 09:22

Wouter:

potje jaloers, mooi verhaal, potje rustig op de banaan zonder Jan!
    We blijven jullie volgen! Leef, doe gek en Schreeuw!
    't zuur, Wout

• 16 Januari 2014 - 10:52

Zus:

Lieve Jan en Sas!
    Helemaal super om te lezen dat jullie daar nu eindelijk zijn en lekker kunnen genieten!!
    Have fun!

Liefs, Sas

• 16 Januari 2014 - 11:37

Heleen:

Sjongejonge zeg! Dit is wel heel erg in-your-face hoor! Heerlijk! Fijn dat de reis is meegevallen en dat jullie zo snel in de geniet-modus zijn! Hou die vast hoor! En juist gezellig om die nachtjes te delen met andere reizigers toch :-P ENJOY!!!!!

• 16 Januari 2014 - 13:23

Berry:

Jaloers?… mwaah…

Grrr.. Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

• 16 Januari 2014 - 14:22

Helmy:

Lieve Sassekind en Jan,

Wat een heerlijke berichten! En dit is nog maar het begin...... Geniet ervan, maar dat lukt wel zo te lezen. Big smile on your face. En ik zag ook al dat jullie een kleurtje hadden. In Australie is het nu echt TE heet. Bij jullie net lekker hè? Gave foto's.

xxxxxxxx

• 16 Januari 2014 - 16:23

Curly Aka Roger:

Ha lieve schatten!
    Wat fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en dat jullie nu al lekker genieten van al het moois :-) Goeie start! Hebben jullie al een route uitgestippeld eigenlijk of zien jullie wel waar je uit gaat komen? Helemaal vergeten te vragen afgelopen zaterdag, haha! Nou geniet lekker en wij kijken hier vanuit het regenachtige Nederland uit naar jullie volgende verhaal.

Xx krul

• 16 Januari 2014 - 16:47

Opa En Oma Lergner:

Lieve Sas en Jan,
    Bedankt voor jullie leuke verslag. Wij genieten op afstand mee. Als wij 60 jaar jonger waren, zouden wij dat ook graag willen doen. Geniet er maar veel van. Dikke kussen van jullie opa en oma.

• 16 Januari 2014 - 18:10

Carolala:

fijn bericht: ik zie jullie al helemaal genieten.....wauw, dikke kus uit de kets

• 16 Januari 2014 - 21:04

Femke:

Goed te lezen dat alles goed verlopen is. Toch wel erg leuk om te horen wat jullie meemaken en hoe jullie het vinden hoor! Kan ik op afstand meegenieten en het scheelt jullie straks heeeeeeel veel bijkletsen :-). Geniet nooit met mate. Kussssss

• 17 Januari 2014 - 10:54

Ellen:

Hoi Sas en Jan,

Goed te lezen dat het allemaal zo lekker gaat, en top hoor, met 6 man in een kamer op stapelbedjes.(niet echt )
    Doet mij denken aan een jeugdherberg.
    Ik hoop dat alles verder net zo lekker blijft gaan en heel veel plezier.
    xxxEllen

• 17 Januari 2014 - 12:21

Leonie:

Hi Tripple,

Ik heb van Bos deze webpagina doorgekregen zodat ik gelukkig nog even contact met je kan zoeken! Ik vind het echt heel erg jammer dat ik je niet meer gezien of gesproken heb voordat je op reis ging, maar het was even een hectische tijd, je snapt het vast wel :-)

Gelukkig kan ik via deze weg jou en je meisje alsnog een hele mooie reis wensen! Super tof, jullie gaan vast een erg mooie tijd beleven! Geniet ervan en ik hoop je na je reis weer eens te zien!

Liefs, Leonie

• 17 Januari 2014 - 22:55

Valérie:

Hi Sas & Jan!!

Leuk om van jullie te horen! Pfff zware reis maar de rest klinkt goed! :D Veel plezier nog en lekker genieten!!
    Liefs & Dikke kus! Valérie

• 19 Januari 2014 - 13:43

Maaik & Steef:

Hè sas en jan,

Wat goed om te horen dat de reis is meegevallen en dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Geniet! We kijken uit naar de eerste foto's!

Dikke kus en knuf!